29.12.10

decembrie

Da…e decembrie, un alt decembrie intr-un alt an, sarbatorile vin, orasul e vesel, culoare , fericire..fericire adevarata sau disimulata, dar nici o fatsa fara zambet, lumina le incalzeste sufletele si ochii le scanteiaza.
Strazile sunt supraaglomerate, toti se grabesc…si eu ma grabesc, dar destinatia mea e "Nicaieri" ...Si-ncerc prin multime, sa-mi gasesc locul,dar toata culoarea dispare subit…alb-negru.Ei au dat lumii culori infinite, dar infinitatea e atat de aproape de nimic, si si-au pierdut adierea unui curcubeu, lumina si apa. Alb-negru, alb-negru, si-apoi gri…transforma.,, Ei trec, nu se uita in urma si vad culori infinite…Eu nu pot vedea caci nu pot fi infinit,cu ultimele puteri am incercat sa distrug ultima ramasita de perfectiune si paradis , ce mi-a izvorat din vene....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu